MODA 2.0.

| 13:15 Dodaj komentarz
24 kwietnia na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się konferencja MODA 2.0. Tematem spotkania była promocja marek modowych w dobie mediów społecznościowych. Zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie jaki potencjał kryje w sobie internet i w jaki sposób mogą go wykorzystać dziennikarze i pijarowcy. Zaprezentowany został także owoc semestralnej pracy KDiPRM- e-kwartalnik MODA.KN.

Konferencja zorganizowana przez Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody była częścią międzynarodowego projektu badawczego studentów Uniwersytetu Warszawskiego i Fashion Institute of Technology z Nowego Jorku. O jego wynikach można przeczytać w e-kwartalniku MODA.KN - materiał dostępny jest za darmo pod adresem http://www.id.uw.edu.pl/zasoby/Moda2.0.pdf.

Więcej o konferencji na stronie: http://modaija.pl/moda-na-social-media/
Nowszy post Starszy post Strona główna