Chamlety 2013 dla najgorszych reklam

| 07:10 Dodaj komentarz
Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku.

Do tegorocznej edycji konkursu Chamlet zgłoszono prawie 400 reklam i projektów w pięciu kategoriach: reklama drukowana, telewizyjna, internetowa i społeczno-polityczna oraz program communication design. Spośród zgłoszeń jury wybrało po 10 nominacji w każdej kategorii i wyłoniło zwycięzców.

W kategorii reklama drukowana zwycięzcą został billboard sklepu Ul. Rusałka pod hasłem „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”.

Chamlety2013-ul_rusalka

W kategorii reklama telewizyjna najgorszy okazał się spot Społecznej Akademii Nauk z udziałem Mariusza Pudzianowskiego.

Wśród kampanii internetowych Chamleta przyznano akcji „Szkoła Pokera z Joanną Krupą” reklamującej serwis hazardowy Betsson.

Z kolei w kategorii program communication design Chamleta przyznano reklamom z kampanii „Biedronka - My Polacy tak mamy!”.

Wyróżnienia ogłoszono podczas gali w auli wydziału prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Galę poprzedziły całodniowe warsztaty kreatywne i prelekcje dotyczące technik i narzędzi do tworzenia ciekawych i przemyślanych koncepcji reklamowych.

Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na ułomność polskiej branży reklamowej, szablonową, odtwórczą praktykę firm reklamowych oraz przewidywalność i marną jakość koncepcji kreatywnej.

źródło:http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-krupa-pudzian-i-zespol-downa-chamlety-2013-dla-najgorszych-reklam
Nowszy post Starszy post Strona główna