Nowe media – nowe możliwości dla firm

| 18:24 Dodaj komentarz
XXI w. zrewolucjonizował komunikację marketingową firm. Do kreowania wizerunku i marki przedsiębiorstwa oraz komunikacji z klientami oprócz tradycyjnych technologii zaczęto wykorzystywać nowe media. Obecnie stanowi to trend.

Nie istnieje model czy wzorzec korzystania z nowych mediów, który zapewni firmie natychmiastowy sukces. 8 lat badań i obserwacji działalności spółek pozwoliło wskazać 4 istotne elementy przyczyniające się do rozwoju przedsiębiorstw. Po pierwsze należy dostrzegać i odkrywać nowe możliwości biznesowe, po drugie – tworzyć interesujące i niepowtarzalne oferty, po trzecie – sprawnie korzystać z narzędzi, którymi dysponuje firma. Czwartym i najważniejszym elementem są ludzie, czyli kultura organizacyjna i lider, który inspiruje, zarządza i ponosi największą odpowiedzialność.

Firmy muszą korzystać z nowych mediów i się w nich specjalizować, ponieważ jest to tańsze, precyzyjniejsze i daje lepsze efekty – mówi serwisowi infoWire.pl prof. Robert Kozielski. Wbrew pozorom najchętniej robią to nie znane marki, ale przede wszystkim firmy, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę na rynku bądź działają na nim od niedawna. Wynika to z tego, że nowe media dają nieograniczone możliwości przy niskich nakładach oraz pozwalają kontrolować i monitorować efekty w czasie rzeczywistym. I co najważniejsze, personalizowanie ofert sprawia, że dzięki nowym mediom można dotrzeć do bardzo konkretnych osób. Jest to doskonała szansa dla małych firm, które chcą się wyróżnić i wypromować na tle konkurencji – dodaje ekspert.

Prof. Robert Kozielski – Zakład Strategii Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego



Prof. Robert Kozielski – Zakład Strategii Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego; o tym, czy firmy wykorzystują nowe media do własnej promocji, jakie są korzyści ...

Nowszy post Starszy post Strona główna