Odzież reklamowa a wizerunek firmy – tu liczy się wysoka jakość

| 15:17 Dodaj komentarz
Bez wątpienia na popularność i wizerunek firmy wpływa wiele różnych czynników. To nie tylko jakość produktów czy usług, obsługa klienta czy kontakt z nim poprzez media społecznościowe, ale również drobiazgi, które z pozoru, wydawałoby się, że nie znaczą zbyt wiele. Do nich zaliczyć można gadżety reklamowe, w tym odzież reklamową, a szczególnie ich jakość.

Promocja to podstawa


Bez odpowiedniej dbałości o wizerunek żadna firma nie będzie mogła uzyskać oczekiwanych zysków. Dobrze zaplanowana strategia marketingowa, która wdrażana jest przez ekspertów w swojej dziedzinie, to dobra inwestycja. Warto, aby jej elementem stała się również wysokiej jakości odzież reklamowa zarówno przeznaczona dla pracowników, jak i dla klientów firmy w formie upominku reklamowego.



Dla pracowników i klientów


Firmy zamawiają odzież reklamową zarówno dla swoich pracowników, jak i dla klientów. Zaopatrzenie pracowników w odzież z logo jest zawsze dobrą inwestycją w wizerunek. Wystarczy tylko niewielkie logo na koszulce, aby w ten sposób pracownicy wyglądali o wiele bardzie profesjonalnie. Z odzieży reklamowej jako upominku będą zadowoleni także klienci. T-shirty, koszule, polary, polo, bluzy, czapki, kurtki czy torby – praktycznie każdego rodzaju ubranie może zostać profesjonalnie spersonalizowane. Jednak klient, który otrzyma produkt niskiej jakości, nie tylko nie będzie nosił go często, ale również jego jakość wpłynie na jego opinię na temat firmy, od której go otrzymał.



Jak rozpoznać wysoką jakość?


Przy selekcjonowaniu odzieży reklamowej warto sprawdzać w szczególności materiał, z którego wykonane jest ubranie. Wyższej jakości odzież określana jest zwykle jako premium, dlatego to oznaczenie warto wziąć pod uwagę. Poszukujący dobrej jakości powinni sprawdzić między innymi produkty marki Promostars, które dostępne są także w wielu różnych kolorach i wzorach. Można sprawdzić je pod adresem: http://www.promostars.com/.



Jak rozpoznać produkty wysokiej jakości? Dla najczęściej kupowanych koszulek z krótkim rękawem ważnym parametrem jest waga materiału – solidne koszulki wykonane są z materiału bawełnianego o wadze minimum 180-200 g/m2. Dodatkowym atutem są wzmocnienia na ramionach i karku oraz podwójne szwy. W przypadku bluz bawełnianych to 300-350 g/m2. Najlepsza będzie bawełna czesana i typu ring-spun, która jest miękka i przy tym także wytrzymała.



Gdzie zamówić odzież reklamową?


Gdy zamierza się zamówić odzież reklamową w celu promocji, warto wcześniej poświęcić nieco czasu na zapoznanie się z różnego rodzaju ofertami w agencjach reklamowych lub w przedsiębiorstwach, które skupiają się właśnie na tego rodzaju usługach. Nie zawsze kierowanie się tylko cenami jest najlepszym rozwiązaniem. Gdy to właśnie odzież reklamowa ma być elementem starannie zaplanowanej strategii reklamowej, nie warto oszczędzać na jakości.



Zatem odzież reklamowa jest bardzo dobrym wyborem zarówno dla pracowników, jak i dla klientów. Ta najlepszej jakości będzie służyła nie tylko dłużej i dawała więcej zadowolenia swoim użytkownikom, ale również będzie doskonałym wsparciem kampanii marketingowych. Taka inwestycja się opłaca!



Nowszy post Starszy post Strona główna