Podwójna wpadka modowa

| 17:26 Dodaj komentarz
W pewnym sklepie w Bytomiu, na Górnym Śląsku, chcieli sobie strzelić reklamę, a strzelili sobie i w stopę, i w kolano jednocześnie, zaliczając podwójną wpadkę modowo-marketingową.

Gafa na załączonym zdjęciu, poniżej.

"Czwarta przecena kurtek (tu nazwa marki, którą litościwie zasłoniłem)." - głosi napis. No, fantastycznie! Tylko, że moim zdaniem, to raczej kiepska reklama. Rok nam się dopiero zaczął, a tu już czwarta przecena? To coś tu jest chyba nie tak, prawda?

Albo kurtki tej marki są tak kiepskie, że nikt ich nie kupuje i trzeba je wciąż przeceniać - tragedia! ja takiej kurtki nie wezmę nawet za darmo!
Albo kurtki tej marki są sprzedawane normalnie po tak zawyżonych cenach, że można je potem wciąż przeceniać, a i tak na tym zarobić - tragedia! to jest normalne robienie Klienta w balona!

Jakby nie było, ja się na taką promocję nie łapię. A paniom ze sklepu proponuję następnym razem zatrudnić fachowca od reklamy,albo choć poczytać parę poradników w Internecie.

anty-reklama marki odzieżowej

Nowszy post Starszy post Strona główna