3 sposoby na zoptymalizowanie swojej listy zadań

| 10:15 Dodaj komentarz
Większość osób,które są lub chcą być uznawane za produktywne i nowoczesne, używa list zadań - tzw.To-do-list. 

foto: picjumbo.com


Niestety, dla większości kończy się to na pobraniu jakiejś modnej aplikacji, wypełnieniu strony w notatniku i... puszczeniu listy w niepamięć, nie mówiąc już o skrupulatnym, celowym działaniu - realizowaniu po kolei zadania za zadaniem z naszej listy.

Oto 3 najważniejsze sposoby na zoptymalizowanie swojej listy zadań, które pozwolą Wam doprowadzić każdy projekt do końca.

1. Rusz się i weź się do roboty!
Koniec z wymówkami i przekładaniem zadań "na później". Przestań jedynie zaglądać do notatek, a zacznij realizować zadania.

2. Zacznij od najprostszych i najkrótszych do zrealizowania zadań

Najlepiej zacząć od najprostszych zadań. Takich, które nie przyprawiają Cię o ból głowy i są naprawdę łatwe do zrealizowania. Jeżeli uda Ci się dokończyć jeden projekt, nawet ten najłatwiejszy, najprostszy, od razu poczujesz się lepiej, pewniej i pełen energii weźmiesz się do bardziej skomplikowanych zadań.

3. Rob sobie przerwy, ale pracuj w wyznaczonych blokach czasowych
Nie pracuj "na okrągło", bo dojdzie do wypalenia się. Rób sobie przerwy, zrelaksuj się, ale też pracuj w wyznaczonych blokach czasowych. Jeżeli, dla przykładu, poświęcasz się realizacji zadań od 9 do 11 rano, to faktycznie pracuj w tych godzinach i nie rozpraszaj się wykonywaniem innych czynności.




Nowszy post Starszy post Strona główna