6 największych korzyści z firmowego bloga

| 07:30 Dodaj komentarz
Być może nie wszyscy są przekonani, co do konieczności posiadania firmowego bloga. Być może, są jeszcze tacy, którzy wierzą, że wystarczy im strona wizytówka z ofertą firmy i kontaktem. Dla tych, lista 6 największych korzyści płynących z posiadania firmowego bloga.

Stajesz się ekspertem

Prowadząc firmowego bloga, dodając branżowe, eksperckie wpisy, sam, jako autor, kreujesz siebie na eksperta, Ekspertom zaś łatwiej zaufać, ich treści są lepiej przyswajane.

Budujesz sieć znajomych

Wspomnienie jakieś osoby w poście, cytat - wszystko to buduje sieć znajomości i zależności. A roli dobrych relacji w biznesie nie sposób przecenić.

foto: picjumbo.com

Napędzasz ruch na stronie

Często aktualizowane blogi, z dobrze dobranymi słowami kluczowymi i autorskimi, oryginalnymi treściami pojawiają się wysoko w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie - napędzają wartościowy ruch na Twoją stronę.

Zwiększasz sprzedaż

Odpowiednio przygotowany post może zainteresować potencjalnych Klientów Twojej firmy, a co za tym idzie - doprowadzić do wzrostu sprzedaży towarów czy usług.

Zwiększasz zaangażowanie

Blogi pozwalają nja komentowanie, swobodną dyskusję, a co za tym idzie - zwiększasz zaangażowanie Klientów czy współpracowników.
Nowszy post Starszy post Strona główna