PR-owcy kontra dziennikarze

| 16:08 Dodaj komentarz
Jakie reguły rządzą światem mass mediów? Które praktyki stosować w relacjach z dziennikarzami, a czego należy się wystrzegać? Jak sprawić, aby dialog był satysfakcjonujący dla obu stron? 

O tym będzie mowa podczas kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations, która odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia 2015 roku w Rzeszowie.

Do grona prelegentów należą: Paweł Biedziak - rzecznik Prasowy Najwyższej Izby Kontroli, Marcin Bochenek - dyrektor Projektów Strategicznych NASK, Grzegorz Miecugow - dziennikarz i wydawca w TVN24, Maciej Orłoś - dziennikarz, prezenter TVP, Tomasz Machała - redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl.

Poza wystąpieniami panelistów zaplanowane są także szkolenia: "Czy współczesne media relations to stałe crisis management?", "Nowe formy dziennikarskie. Formy i narzędzia tworzenia komunikatów medialnych" i "Więcej wysłanych maili/komunikatów to więcej publikacji - czy na pewno? O skuteczności i efektywności media relations".

Naukowe publikacje, raporty i badania przeprowadzone wśród dziennikarzy o tym, jak powinny wyglądać relacje na linii PR-owiec - dziennikarz jest sporo. Mimo to rzeczywistość bywa daleka od przedstawianych w nich wzorców. Redaktorzy narzekają na jakość dostarczanych komunikatów, a piarowe newsy zamiast do mediów trafiają do kosza.

Wtedy pojawia się pytanie: dlaczego nie publikują? Padnie ono również podczas zbliżającego się Kongresu Public Relations.

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie internetowej organizatora.
Nowszy post Starszy post Strona główna