10 biznesowych narzędzi dla Instagrama

| 12:17 Dodaj komentarz
Selfies i food porn mogą sobie rządzić na Instagramie, ale wciąż jest i będzie to znakomita platforma biznesowa, którą możesz wykorzystać w swojej strategii marketingowej. Oto 10 biznesowych narzędzi i aplikacji, które ułatwią Ci zarządzanie profilem na Instagramie.

TOTEMS

Znany również, jak Nitrogram, TOTEMS oferuje dwie funkcjonalności. Po pierwsze, TOTEMS Analytics zapewnia bardzo szczegółową i dogłębną analizę Twoich obserwatorów, hashtagów, postów oraz Twojej konkurencji na Instagramie. Po drugie, TOTEMS Connect pozwala w łatwy sposób nawiązać kontakty w osobami wpływowymi w danej branży, posiadającymi swoje profile na Instagramie.

Instagram Business Tools

Instagram sam w sobie zawiera kilka przydatnych narzędzi biznesowych. Account Insights to analiza i statystyki dotyczące twojego konta i zasięgu oddziaływania. Ad Insights analizuje efektywność reklam, a Ad Staging pozwala przeglądać, zapisywać i edytować zaplanowane kampanie reklamowe.

Piqora

Piqora to jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania kontem na Instagramie. Analizuje, kiedy najlepiej dodać zaplanowane wpisy, analizuje i śledzi hashtagi oraz konkursy organizowane w serwisie, pozwala zarządzać interakcjami (komentarze, polubienia), a nawet umożliwia dodawanie zdjęć bezpośrednio z desktopu. Podobnym narzędziem jest Iconosquare.

Over

Czasami przydałoby się dodać trochę tekstu do zdjęć. Tu z pomocą przychodzi serwis Over. Za cenę 1 dolara i 99 centów otrzymujesz mnóstwo pięknych czcionek do wykorzystania przy nakładaniu napisów na zdjęcia. Bardzo przydatne narzędzie, na przykład do tworzenia plakatów reklamowych. Aplikacja dostępna na systemy Android oraz iOS.

SnapWidget

SnapWidget pozwala na osadzenie na stronie firmowej czy blogu galerii z Instagrama. Wygląd widgeta można, oczywiście, dowolnie dopasować. Można także wybrać wyświetlanie galerii według nazwy użytkownika czy konkretnego hashtaga.

Tagboard

Instagram w pełni korzysta z możliwości, jakie oferują hashtagi, zaś jeśli Ty korzystasz z tych samych hashtagów w różnych sieciach społecznościowych, koniecznie powinieneś zainteresować się serwisem Tagboard. Umożliwia on śledzenie i analizę konkretnych hashtagów na wszystkich platformach, w tym na Facebooku, Twitterze, Google+, Vine, i w serwisie Flickr.

Repost

Jak wiadomo, świetnym sposobem na pozyskanie nowych fanów i obserwatorów jest dzielenie się ich wpisami. W tym przypadku - przepinanie ich zdjęć. Repost to narzędzie podobne do przycisku "retweet" na Twitterze. Dzięki aplikacji na systemy iOS i Android możesz łatwo przepinać zdjęcia innych użytkowników.

Picdeck

Narzędzie dla Instagrama podobne do słynnej platformy Tweetdeck. W panelu Picdeck możesz, podobnie jak w Tweetdeck dla Twittera, tworzyć osobne kolumny wpisów dla konkretnych użytkowników czy konkretnych hashtagów.  Narzędzie zdecydowanie ułatwia poruszanie się po serwisie i jego organizację.

Pic Stitch

Pic Stitch zamienia kilka zdjęć w kolaż. Jeżeli jedno zdjęcie to za mało, użyj kilku! Szczególnie przydatne przy dodawaniu zdjęć z różnego rodzaju imprez czy prezentacji. Aplikacja dostępna dla systemu Android.

Like2Buy

Like2Buy to idealne narzędzie, by przekształcić Twoje konto na Instagramie w pełni funkcjonalny sklep, w którym do zakupów wykorzystywanych jest przycisk "polubienia". Jeżeli ktoś polubi zdjęcie produktu, może je od razu kupić. Chyba nie można sobie wymarzyć lepszego narzędzia sprzedażowego, prawda?

A Wy? Znacie jakieś ciekawe narzędzia dla Instagrama? Opiszcie je w komentarzach!

Nowszy post Starszy post Strona główna