12 aplikacji niezbędnych w marketingu!

| 08:00 Dodaj komentarz
Aplikacje mobilne to dzisiaj podstawa dla każdego nowoczesnego marketingowca. O ich popularności niech świadczy fakt, że w zeszłym roku pobano - łącznie, dla IOS i Androida - ponad 260 miliardów takich aplikacji!

Nic dziwnego. Nieważne, czy masz smartfona z systemem Apple, Windows czy Androidem, na każdej z platform znajdziesz cały pakiet aplikacji ułatwiających życie pracownikom działów marketingu. Możesz dzięki nim śledzić statystyki, sprawdzać trendy, udostępniać aktualizacje, odpowiadać na wiadomości... reasumując: aplikacja mobilna najlepszym przyjacielem marketingowca!

Oto przegląd 12 aplikacji wręcz niezbędnych w marketingu!

Dystrybucja treści

1. Buffer

Aplikacja ułatwiająca udostępnianie treści w różnych sieciach społecznościowych, planowanie wpisów, jest nawet w stanie podpowiedzieć najlepszą porę na publikację naszego wpisu. Buffer dostępne jest także, jako rozszerzenie dla przeglądarki, ułatwiające dodawanie wpisów bezpośrednio ze strony, którą własnie przeglądasz.

2. PixxFly

Aplikacja automatyzująca dystrybucję treści w róznych kanałach społecznościowych. PixxFly udostępnia również statystyki dla każdego wpisu.

3. Pagemodo

Aplikacja służąca niegdyś do tworzenia bogatych w treści i funkcjonalności stron firmowych na Facebooku,Pagemodo obecnie ułatwia tworzenie angażujących wizualnie elementów strony oraz funkcjonalności, które wpływają na zaangażowanie fanów. Pozwala także na dystrybucję treści na profile firmowe na Facebooku, Twitterze i LinkedIn.

4. Hootsuite

Hootsuite to prawdziwy kombajn do zarządzania naszymi kontami w serwisach społecznościowych. Umożliwia zarządzanie kilkoma różnymi profilami, udostępnia analizę ruchu, wzmianki o marce, planowanie wpisów, wiadomości i tweet'ów. Wszystko z poziomu jednego, bardzo wygodnego panelu administracyjnego. 

5. Sprout Social

Sprout Social - narzędzie bardzo podobne do Hootsuite. Od Twoich preferencji zależy, na które postawisz

6. Tint

Platforma Tint pozwala na pobranie treści z Facebooka, Twittera, LinkedIn, Google+, Instagrama i Pinterest do panelu administracyjnego, a następnie przerobienie go na oś czasu, którą można osadzić w systemach CMS, jak WordPress czy też na stronach, jak Wix i Tumblr, lub na przekształcenie całej pobranej treści w aplikację mobilną, stronę społecznościową czy wideo ścianę. 

7. Buzzsumo

Buzzsumo daje Ci wgląd w to, co aktualnie jest na topie w mediach społecznościowych. To przegląd trendów, wyznaczanych według ilości polubień lub udostępnień w social media. 

8. Mention

Mention pozwala Ci trzymać rękę na "firmowym" pulsie. Udostępnia automatyczne powiadomienia za każdym razem, kiedy wzmianka o Twojej firmie pojawi się w sieci. 

9. Cyfe

Cyfe to analityczny panel sterowania dla wszystkich sieci społecznościowych. Wszystkie, najważniejsze dla Ciebie dane statystyczne w jednym miejscu, jasno opisane i rozmieszczone. 

10. Dynamic Signal

Dynamic Signal umożliwia dystrybucję albo Twoich własnych treści, albo treści z profili, które obserwujesz w sieci. Dobre narzędzie dla pracowników twojej firmy, którzy mogą udostępniać treści bezpośrednio z aplikacji, na przykład na swoje profile prywatne.

11. SoAmpli

SoAmpli - aplikacja zachęcająca pracowników, by poprzez dzielenie się treściami stali się kimś w rodzaju ambasadorów marki. Ułatwia udostępnianie firmowych wpisów.

12. EveryoneSocial

Czysty i prosty interfejs EverySocial przeznaczony jest do kreowania wizerunku marki, poprzez udostępnianie przez pracowników firmowych treści na profilach prywatnych.

A Wy, jakie znacie niezbędniki w swojej pracy?


Nowszy post Starszy post Strona główna