3 sposoby na zwiększenie zasięgu na Facebook'u

| 08:00 Dodaj komentarz
Niestety, od pewnego czasu naturalny, organiczny zasięg postów na Facebooku systematycznie spada. Marketingowcy muszą się zatem chwytać wciąż nowych sposobów, by dotrzeć do swoich fanów, klientów i potencjalnych klientów. Oto kilka sposobów, które pozwolą Ci zwiększyć zasięg postów na Facebook'u.
Przede wszystkim powinieneś:
  • Uruchomić reklamy na Facebooku.
  • Korzystać z promowanych postów.
  • Założyć Grupę.
  • Używać więcej zdjęć, obrazów.

1. Załóż grupę

Grupy na Facebooku skupiające fanów i miłośników konkretnego produktu, marki, usługi czy też kojarzące osoby o podobnych zainteresowania, pracy i hobby, to genialne wprost źródło ruchu na stronę i sposób na pozyskiwanie nowych fanów. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że Facebook nie ogranicza ruchu pochodzącego z grup!Załóż tematyczną grupę, zacznij ją promować, a następnie regularnie dodawaj wpisy, nie tylko związane z Twoją marką.
klucz do sukcesu grupy to zaproszenie do niej ludzi, którzy chcieliby w niej naprawdę być i działać. Takich, których łączą podobne zainteresowania i problemu. Pierwszych kilku członków grupy jest absolutnie najważniejszych. To oni zaproszą kolejnych, swoich znajomych. Oczywiście, niezwykle ważna jest treść. To, o czym i w jaki sposób pisze się na grupie
Oto kilka pomysłów na początek:
  • Rozpocznij dyskusję na jakiś kontrowersyjny lub niszowy temat z Twojej branży.
  • Opublikuj historię z życia wziętą lub studium przypadku (case studies).
  • Utwórz grupę wsparcia, pomagającą użytkownikom rozwiązać ich problemy. Takie grupy najlepiej sprawdzają się w takich branżach, jak zdrowie, fitness, finanse, ale z powodzeniem istnieją także w wielu niszowych branżach.

2. Postaw na obrazki

Facebook staje się coraz bardziej "obrazkową" siecią. Używanie lepszych jakościowo zdjęć, obrazków, wideo wpływa znacząco na zaangażowanie fanów. Wpisy wizualne mają o wiele więcej polubień i udostępnień - według ostatnich badań, aż o 120 procent!

Mniej znaczy więcej

Jeżeli już dodajesz wpisy tekstowe, postaraj się pisać krótko i treściwie. Krótsze posty, do 70 znaków, mają o 23 procent więcej polubień i udostępnień niż wpisy do 231 i więcej znaków (ze spacjami).


3. Zainwestuj w reklamę

Czy tego chcecie czy nie, za popularność na Facebooku, który "jest i zawsze będzie darmowy" trzeba płacić. Zasięg organiczny zmniejsza się z dnia na dzień, nie tylko nie rośnie, ale wręcz maleje liczba Twoja fanów? To znak, że czas zainwestować w reklamy!

W tym pomogą Ci reklamy

Dzięki reklamom możesz:
  • Generować lead'y
  • Zwiększyć liczbę fanów (polubień)
  • Zwiększyć ilość subskrybentów Twojego biuletynu
  • Zwiększyć ilość wejść na stronę firmową


Nowszy post Starszy post Strona główna