Jak pozyskać ruch z mediów społecznościowych

| 07:53 Dodaj komentarz
Stworzyłeś stronę internetową. Fantastycznie. I co dalej? Możesz siedzieć i czekać na czytelników, albo też wziąć się do roboty i zacząć promować swoje dzieło. Jak, gdzie? Oczywiście, w mediach społecznościowych. A jak? Proszę bardzo, oto kilka sprawdzonych porad.
  1. Upewnij się, że link do Twojej strony jest we wszystkich sieciach społecznościowych
Upewnij się, że link do Twojej strony jest we wszystkich sieciach społecznościowych. Teoretycznie wydaje się to banalnie proste, ale w nawale pracy łatwo zapomnieć o jakiejś niszowej sieci, która akurat dla Twojego biznesu może być kluczowa. Podstawa to link do strony w profilu w takich społecznościach, jak Twitter, Facebook, LinkedIn i Google+. Ruch na stronę wspaniale generują również takie sieci, jak Instagram czy Tumblr.
  1. Trzymaj rękę na pulsie.
Sam link, to oczywiście, za mało. Musisz trzymać rękę na pulsie i na bieżąco śledzić to, co dzieje się w mediach społecznościowych. Aktualizować swoją stronę biznesową, reagować na komentarze, zachęcacć fanów do działania. Słowem - to praca "na pełny etat"!
  1. Utwórz bloga i aktualizuj go regularnie!
Aktualne, świeże i wartościowe treści to podstawa. Staraj się regularnie aktualizować firmowego bloga. Tylko zapomnij o "kopiuj-wklej"! Nowy algorytm wyszukiwarki Google promuje oryginalne, wartościowe treści! Blogowanie to nie tylko słowa. Zadbaj o stronę wizualną, dodawaj zdjęcia, wideo. A może i jakieś audio? Podcasty, których można posłuchać jadąc autobusem albo wieczorem w domu wspaniale generują ruch na Twoją stronę i zapewniają stałych, wiernych odbiorców - subskrybentów.
  1. Wykorzystaj reklamy w mediach społecznościowych.
Niestety, czasami trzeba płacić. Tzw. organiczny ruch na Facebooku jest już coraz bardziej ograniczony i jeżeli chcesz dotrzeć ze swoim przekazem do większej grupy osób, musisz zainwestować w reklamy. Na szczęście, dzięki możliwościom związanym z targetowaniem, reklamy na Facebooku to stosunkowo niedrogi, a bardzo skuteczny sposób pozyskania ruchu na swoją stronę.
  1. Twitter Chat i Google Hangouts – wyższy poziom marketingu w mediach społecznościowych
Zorganizowanie chat'a na Twitterze albo wideokonferencji z wykorzystaniem Google Hangouts, to już wyższy poziom marketingu. Ale też nieocenione wprost możliwości! Rozmawiając na żywo ze swoimi klientami lub potencjalnymi klientami, dowiesz się, co tak naprawdę myślą o twojej firmie, jak odbierają Twoje działania w mediach społecznościowych, na czym im zależy, itd., itp. Jak widzisz, możliwości są wprost nieograniczone!




Nowszy post Starszy post Strona główna