Twitter dla Szefa

| 08:35 Dodaj komentarz
Zgodnie z najnowszymi badanami, przeciętny użytkownik Twittera obserwuje co najmniej pięć marek. Ponad 37% użytkowników kupuje produkty lub usługi marek, które obserwuje na Twitterze. To chyba wystarczający argument, by wziąć się na poważnie za twitterowy marketing!

Profesjonalne zdjęcie

Zadbaj o profesjonalne zdjęcie profilowe. Dobrze, by było to Twoje zdjęcie, a nie logo firmy. Ludzie wolą rozmawiać z żywym człowiekiem, a nie z marką. Specjaliści radzą, że na zdjęciu powinieneś się uśmiechać. Ale już słitfocie i zdjęcia z prywatnych imprez zostaw sobie na Facebooka. Na Twitterze musisz wyglądać profesjonalnie!

Oryginalna biografia

Na Twitterze cała swoją biografię musisz zmieścić góra w 160 znakach. Dla początkujących może się to okazać niełatwym zadaniem. Oczywiście, sekcja bio musi być oryginalna i przyciągająca uwagę. Świetnym źródłem inspiracji jest wpis na blogu HubSpot z listą najbardziej oryginalnych, wyjątkowych Twitter'owych Biografii.

Angażujące tweet'y

Tu znowu musimy się zmierzyć z ograniczeniem - wpisy muszą się mieścić w 140 znakach ze spacjami. Musisz przyswoić sobie zasadę, że mniej znaczy więcej, a minimum słów musi pomieścić maksimum treści. Dlatego też zapomnij o wyszukanych, wystylizowanych zdaniach, wielokrotnie złożonych. Tu liczy się treść, skrótowce, akronimy i skrócone automatycznie linki. Oczywiście, Twój wpis musi od razu przyciągać uwagę. Jak to zrobić? Metodą prób i błędów oraz... dodawaniem i dodawaniem tweet'ów. Nawet, jeżeli nie masz nic do powiedzenia, przejrzyj aktualnie popularne hashtagi, zainspiruj się autorytetem w Twojej branży, dołącz do dyskusji. Pamiętaj, praktyka czyni mistrza!

A jakie są Wasze pomysły na profesjonalny marketing na Twitterze? Podzielcie się nimi w komentarzach!


Nowszy post Starszy post Strona główna