Bezlitosne marketingowe święta Bożego Narodzenia

| 16:29 Dodaj komentarz
Święta Bożego Narodzenia chyba jeszcze nigdy nie przyszły tak szybko. Dokładnie 03. listopada 2015 roku. Dwa dni po święcie zmarłych, jeden dzień po Zaduszkach. I już mamy świąteczny boom!

Tradycyjnie, świątecznie rusza Coca-cola. Tegoroczna kampania marki związana z Bożym Narodzeniem zainaugurowana została premierą nowej wersji piosenki „Coraz bliżej Święta”, w wykonaniu Margaret i finalistów „The Voice of Poland” oraz świąteczną edycją opakowań napoju.

Dzisiaj ruszyła też odsłona teaserowa kampanii, w której T-Mobile podkreśla, że zaczyna bożonarodzeniową akcję reklamową jako pierwszy operator telekomunikacyjny. Bohaterami spotu są mężczyźni w strojach Świętego Mikołaja szykujący się do podróży po Polsce ciężarówką w charakterystycznym dla T-Mobile kolorze magenty wypełnioną prezentami.

Czy Was to jeszcze wzrusza? Denerwuje? Czy powoli stajecie się obojętni na (marketingowe) Święta?


Nowszy post Starszy post Strona główna