Debilne mailingi czyli jak nie prowadzić email marketingu

| 11:01 Dodaj komentarz
Wyobraźnia email marketerów... ma granice. Wciąż te same puste slogany. Nie ma natomiast granic głupota. Tytuły, tematy maili marketingowych mogłyby z powodzeniem stać się tematem jakiś poważnych badań. Na przykład, psychiatrycznych.



Przykłady? Bardzo proszę! Oto garść tytułów maili, które trafiły na moje prywatne i służbowe skrzynki pocztowe, zebranych na chybił trafił na przestrzeni zaledwie kilku dni! Wraz z moją wewnętrzną, duchową reakcją na takie tematy.

Wygraj 3000 złotych i życie jak król! - Pokażcie mi króla, który żyje za trzy tysiaki? Chyba na minutę.
Stwórz mailing, który sprzedaje - i pisze to facet, którego wszystkie maile lądują w moim koszu bez przeczytania.
Podsyłam ofertę - krótko, niejasno, nie na temat, pasuje akurat do Kosza(lina).
Dowiedz się jak odnosić korzyści ze stosowania dźwigni finansowej - od razu mam ochotę zastosować autorowi takiego maila dźwignię na łokieć lub staw barkowy.
Najtańsza skuteczna technologia osuszania budynków - wysyłane non stop do serwisu poświęconego... modzie.
Pieniądze na Twoim koncie w 15 minut! - to już przekręt totalny! Zaglądam na konto po 15 minutach, po 20, po godzinie i nic, dalej puste konto, a nawet debet!
Wiesz (tu imię) jak sfinansować i zamieszkać na zimę w Tajlandii? - a po jaką cholerę mi Tajlandia?? Na dodatek, w zimie?? Ja wolę wiosnę w Szkocji!
Zobacz, ile możesz zyskać w 90 minut - na pewno dużo; jeszcze więcej, jeżeli nie będę tracił czasu na kasowanie takich maili.
mój kolega w ten sposób podwaja swoją pensję - a zwisa mi i powiewa, co robi twój kolega
Pokaż, jak cieszy się Twój pies. Weź udział w konkursie (tu nazwa marki) - to ja mam pokazać czy mój pies? czy ja mam pokazać jak on się cieszy? znaczy się, mam się ślinić i merdać ogonem?
Właśnie zostałeś upgrade'owany - do czego? do wersji 4.0? do wieku 70 lat? do R2D2? ja sobie wypraszam apgrejdowanie mnie bez pytania.
Cześć kolego, jeden mały pomysł - kolego? świń razem nie pasaliśmy. 
25 000 złotych dla Ciebie! Bez pytań. Szybko - biorę. bez pytań. dawaj. szybko.




Nowszy post Starszy post Strona główna