100% Retail & Fashion - trzecia edycja konferencji dla branży modowej

| 05:31 Dodaj komentarz
W dniach 6 - 7 października w Sopocie odbędzie się trzecia edycja konferencji dla branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. 



Zostaną na niej poruszone tematy zarządzania marką „fashion”: case studies, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, sesje zdjęciowe, projekty marketingowe, trendy mody wykorzystywane w produkcie, marketingu i visual merchandisingu czy tematy związane z e-commerce.
Podczas wydarzenia będzie mowa o efektywnych narzędziach wspierających sprzedaż online, nowych rozwiązaniach dla projektantów i młodych marek odzieżowych, a także o błędach w obszarach e-commerce, kwestiach prawnych związanych ze sprzedażą internetową. Pokazane zostaną warte naśladowania kampanie wideo.

Będzie też mowa o ostatniej kampanii sportowej marki 4F, o współpracy z gwiazdami (Mohito), strategii komunikacji marki dla dzieci czy wprowadzeniu nowych marek na rynek (Tallinder, Cardio Bunny). 

Wśród tematów nie zabraknie również omówienia najnowszych trendów, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych, skutecznych mailingów, identyfikacji i tożsamości marek z tego sektora.

Podczas konferencji odbędzie się sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej z Momentum Trainers.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie  www.retailandfashion.pl.
Nowszy post Starszy post Strona główna