Jessica Mercedes w „Demakijażu"

| 12:28 Dodaj komentarz
W premierowym odcinku 4. sezonu programu „Demakijaż" - dziś o 22:00 w Polsat Cafe - gościem Krzysztofa Ibisza będzie Jessica Mercedes Kirschner.



Swojego bloga jesmerced.com stworzyła w 2010 roku, a dziś jest jedną z najbardziej znanych polskich blogerek modowych. Cieszy się uznaniem największych projektantów i gwiazd. Pisały o niej takie magazyny jak: „Vanity Fair", „Vogue", „Grazia", „Elle" czy „Glamour".

 Jessica Mercedes Kirschner: Lubię być dziwna i ekscentryczna.

 Od najmłodszych lat interesowała się modą, nawet szkolny mundurek przerabiała według własnego uznania. Jessica opowie o trudnych początkach, o pomyśle na siebie i swojego bloga. W „Demakijażu” dowiemy się m.in. że w swojej pierwszej pracy zarabiała 5 zł za godzinę oraz jak trafiła na pierwszy w życiu Fashion Week.

 Jessica Mercedes Kirschner: Sprawdziłam plan londyńskich pokazów, wybierałam te które mnie interesowały, pojawiałam się przy wejściu i prosiłam różnych stylistów żeby wprowadzili mnie jako swoją osobę towarzyszącą. Naprawdę nie wiem jak ja to robiłam i dziś aż głupio to brzmi, ale tak było. Niczego się nie wstydziłam i nie miałam nic do stracenia. 

 Jeszcze więcej swoich tajemnic Jessica wyjawi Krzysztofowi Ibiszowi w programie „Demakijaż” już dziś wieczorem o 22:00 na antenie Polsat Cafe.
Nowszy post Starszy post Strona główna